راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا

یکی از مشهورترین مناطق کشور ترکیه برای مسافران شهر آنتالیا است. این شهر هم اکنون به عنوان یکی از مقاصد توریستی شناخته شده جهان به شمار می‌رود. منطقه آنتالیا به شهرهای کوچک و دهکده‌های متعددی تقسیم می‌شود که در داخل جزایر و خط ساحلی قرار دارند. البته خط ساحلی به لطف گردشگری و به این دلیل که بیش‌تر آن‌ها محل اجتماعات بزرگ مهاجران است، شناخته‌شده‌تر است. با سایت گروه مهاجرتی ترکیش ویزا همراه باشید تا راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا را مطالعه نمایید.

راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا

استراحتگاه‌های معروف در استان آنتالیا و به خصوص شهر آنتالیا و اطراف آن به شرح زیر است:

آلانیای زیبا: با قرار گرفتن در دماغه شرقی بخش شرقی آنتالیا، آلانیا محبوبیت فزاینده‌ای داشته و در آستانه مینی شهر شدن است. صحنه‌های پرجنب و جوش اجتماعی، سواحل، فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های متعدد، همگی ویژگی‌هایی هستند که به محبوبیت و شهرت این شهر کمک می‌کنند. منطقه محموتلار به دلیل استقبال گردشگران و خریداران خارجی که به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند، محبوب شده است.

منطقه ساید: اندازه کوچک منطقه ساید را دست کم نگیرید زیرا به‌عنوان یک مرکز تاریخی از احترام زیادی برخوردار است. این شهر جدید که در اطراف ویرانه‌های تئاتر باستانی ساخته شده است، حس سوررئالیسم را برمی‌انگیزد. معبد مهم آپولو که در حاشیه ساحل قرار دارد، به لطف یک افسانه که مارک آنتونی و کلئوپاترا در آنجا ملاقات کرده‌اند، گردشگران را به سمت خود جلب می‌کنند.

بلک با زمین‌های گلف: هر مقاله‌ای درباره راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا باید اشاره‌ای به منطقه بلک داشته باشد. تفرجگاه کوچک بلک مشهور به پایتخت گلف ترکیه، نام قهرمان‌های بازی‌های جهانی گلف را در خود دیده است. بلک اکنون در کنار پرتغال و اسپانیا به‌عنوان مکان ایده‌آل برای گردش و بازی گلف قرار دارد و به دلیل داشتن هتل‌های پنج ستاره متعدد و چشمه‌های آب معدنی و پارک سرزمین افسانه‌ها، شناخته‌ شده است. اگر به دنبال مکانی برای استراحت و خنک شدن هستید، بلک انتخاب خوبی است.

Antalya region 1 - راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا

مرکز شهر آنتالیا: به‌عنوان محبوب‌ترین منطقه استان آنتالیا، مرکز شهر آنتالیا بسیار زیباست. اگرچه بخش اعظم آن مسکونی است اما اماکنی مانند سواحل کنیالتی و لارا از نقاط توریستی محبوب هستند. یکی دیگر از جاذبه‌های جمعیتی در این منطقه، کالاایچی، بخش قدیمی شهر با معماری عثمانی، بوتیک‌های کوچک و منطقه بندرگاهی نوستالژیک می‌باشد.

منطقه کمر: عمده‌ترین جمعیت توریستی اروپای شرقی، عاشق هتل‌های جامع کمر هستند که در مقابل دریای مدیترانه قرار دارند و از مناظر شگفت‌انگیز غروب خورشید برخوردارند. همچنین با داشتن ورزش‌های آبی، این استراحتگاه برای هر کسی که می‌خواهد استراحت و هوایی تازه کند، تمیز و مناسب است.

کاس نوستالژیک: اگر می‌خواهید مبدأ تاریخ را در ترکیه حس کنید، به کاس، دهکده‌ای ماهیگیری که سابقاً در قلمرو یونان بود، سر بزنید که برای هر کسی زیبایی خیرکننده‌ای دارد. سارکوفاگوس یا تابوت سنگ آهکی قدیمی و یک تئاتر باستانی، اصلی‌ترین دلیل شهرت این شهر است، اما خانه‌های سنتی در خیابان‌های باریک و سنگفرش‌ شده در بخش قدیمی نیز انگیزه‌ای برای پرسه زدن در آن است.

کالکان لوکس: به‌عنوان یک مقصد منحصر به فرد از خط ساحلی ترکیه، ویلاهای لوکس کالکان با استخرهای بی‌نهایت زیبا و مناظر خیره‌کننده از دریای مدیترانه، آن را در زمره یکی از مناطق دیدنی برای خرید ملک و خانه قرار می‌دهد. خانه‌های مناطق ساحلی به میلیون‌ها دلار به فروش می‌رسد و از آن یک جواهر گرانبها می‌سازد.

Antalya region 2 - راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا

منطقه روستایی پاتارا: با قرار داشتن در حومه غربی، پاتارا از اماکن لوکس برخوردار نیست، اما همین ویژگی باعث می‌شود افراد به آن بازگردند. این منطقه یکی از اولین مقاصد ترکیه بود که ۵۰ سال پیش پذیرای گردشگران بوده و تا حدودی از پیشرفت عقب مانده است، اما هنوز هم روستاهای آن، ساحل طولانی و ویرانه‌های خیره‌کننده شهر، ارزش بازدید کردن را دارند.

جمع بندی راهنمای تفرجگاه‌ها در منطقه آنتالیا

استان آنتالیا یک گوهر ارزشمند برای کشور ترکیه است و بسیاری از مردم این کشور آن را هدیه‌ای به این کشور می‌دانند. شهر آنتالیا و حومه آن دارای یکی از زیباترین سواحل جهان هستند و همین موضوع باعث جذب میلیون‌ها گردشگر در هر سال به این شهر می‌شود. موسسه Turkish Visa Group آمادگی دارد در زمینه خرید خانه در آنتالیا و همچنین اخذ اقامت و شهروندی ترکیه مشاوره رایگان به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما تماس بگیرید.

يك ديدگاه

  1. Mark 2022-09-13 در 9:24 ب.ظ- پاسخ دادن

    آنتالیا بهترین جای دنیاست! واقعا خیلی جای زیباییه. بخاطر همینه که خارجی ها مخصوصا اروپایی ها ریختن همه املاکش رو خریدن. واقعا زیبایی و آب و هوای این منطقه توی دنیا بی نظیره. کاش ما هم رسیدگی می شد همچین جاهایی داشتیم. پتانسیل اش هست اما امکاناتی که اینجا ساختن، هتل های بزرگ و لاکچری. اینها باید ساخته بشن.

ثبت ديدگاه